چطور ذهن خود را برای جذب ثروت برنامه ریزی کنید؟

چطور ذهن خود را برای جذب ثروت برنامه ریزی کنید؟

چطور ذهن خود را برای جذب ثروت برنامه ریزی کنید؟

با مطالعه این مقاله مباحث زیر را یاد می‌گیرید:

۱-    موانع ذهنی

۲-  اشتیاق سوزان

۳- آسیب‌شناسی فقر

۴-  رازهایناپلئونیبرایجذبثروتدرشغلخود

موانع ذهنی

تفکرات، باورها، احساس‌، نگاه شما و همه آنچه را که ذهن خود را با آن، پروگرام کرده‌اید باعث شده است در زندگی عقب بمانید یا رشد و تحولی نداشته باشید و حرکتی به جلو نکنید. خیلی‌ها می‌گویند من در همه عرصه‌ها موفق بوده‌ام به‌جز پول، یا می‌گویند من در همه عرصه‌ها موفق بوده‌ام جز ازدواج، به‌راستی چرا؟

موانعذهنی شما باعث شده‌اند که آنچه را که می‌خواهید ازجمله پول فراوان، نتوانید به آن برسید، زیرا ذهن و ضمیر ناخودآگاه خود را این‌گونه پروگرام کرده‌اید که من نمی‌توانم، این کار من نیست و یا آنچه را که دیگران ازجمله رادیو، تلویزیون، اطرافیان، معلمان، پدر و مادر به شما گفته‌اند و شمارا ترسانده‌اند.

اشتیاق سوزان

به‌هرحال شما امروز این‌گونه پروگرام شده‌اید و باید از نو خود را پروگرام کنید. اولین قدم این است که شما شدیداً احساس نیاز کنید که من به هر قیمتی که شده امسال باید وضعیت مالی خود را سروسامان دهم و برایش اشتیاقسوزان دارم. همین برای یک شروع خوب کافی است، احساس نیاز و اشتیاقسوزان درعین‌حال امید،باور و یا ایمان که قطعاً موفق خواهم شد.

فرض کنید یک بچه مورچه‌ای هست که به زبان فارسی می‌تواند صحبت کند. این بچه مورچه می‌خواهد با القائات خود، شما و ضمیر ناخودآگاهتان را پروگرام کند و به شما که قائم‌مقام خداوند روی کره زمین هستید، فرمان توقف ذهنی بدهد و شما را از حرکت بازدارد. حال وقتی‌که کاری می‌خواهید انجام دهید و یا یک تصمیمی می‌خواهید بگیرید ناگهان یک فکر منفی به سراغ شما می‌آید که ای‌بابا شما نمی‌توانید و بدین‌سان در شما ترس و وحشت و شک ایجاد می‌کند.

درواقع این حرف‌ها و القائات را آن بچه مورچه احمق و ناتوان به شما می‌گوید. بگذارید آن بچه مورچه احمق که از قدرت بشری و الهی شما خبر ندارد هرچه می‌خواهد بگوید. وقتی‌که همه القائات و افکار منفی را از او شنیدید به او بگویید وقتی‌که از قدرت الهی من خبری نداری ساکت شو، سپس به‌مرور زمان شما احساس قدرت و توانایی می‌کنید.


ذهن

بزرگ‌ترین مانع برای ثروتمند شدن، خود ناباوری انسان‌هاست. در واقع همان مورچه ابلهی که در درون شما مرتب نق می‌زند که شما نمی‌توانید (ندای درون) اما شما، این نوع برنامه‌ریزی جاهلانه ذهن را با یک فرمان دیگری جایگزین می‌کنید که من می‌توانم.

مورچگان جاهل چه می‌دانند قدرت بشری و الهی شما چیست. لذا کاملاً به ذهنتان بسپارید که این‌ها همه القائات احمقانه مورچگان کوچکی است که نمی‌توانند قدرت الهی شما را درک کنند. این برنامه‌ریزی جدید در ذهن شماست. پس شما باید ذهن گذشته خود را با ذهن جدید خود عوض کنید تا اتفاقات جدیدی در زندگی شما بیفتد.

آنگاه تمام تفکرات شما تغییر می‌کنند. در آن صورت، مورچگان دنیای درون و بیرون شما نمی‌توانند بر ذهن شما تأثیری بگذارند. اجازه ندهید که ذهن‌ های مورچه‌ای، چه ندای درونی شیطانی خودتان و یا ندای شیطانی دیگران روی شما تأثیر بگذارند.

اگر در راستای ارزش‌ها و رسالت خود، آینده‌های خود را از الان ببینید و به آن ایمان داشته باشید، در آن صورت، به حرف‌ها و نداهای مورچگان ابله توجه نمی‌کنید و راه خود را که راه سعادت و ثروتمندی شماست با اعتقاد و ایمان ادامه می‌دهید. آری تصمیم بگیرید که در معدن زندگی، اینقدر روی خاک‌ها تمرکز نکنید بلکه رگه‌های طلا را پیدا کنید و آن‌ها را به دست آورید، استخراج‌کنید و ثروتمند شوید.

 باور کنید که فرصت‌های طلایی همه‌جا یافت می‌شوند، به‌شرط آنکه آن‌ها را با امید و ایمان بجویید. مراقب پیش‌فرض‌های خود باشید. این‌ها چه‌بسا القائات مورچگان احمقی است که اطراف شما را احاطه کرده‌اند.

خیلی از انسان‌ها خیلی چیزها می‌خواهند بدون اینکه نسبت به خلق آن تعهدی داشته باشند. یک انسان متعهد که برای خواسته‌اش تعهدی دارد از هزار انسانی که فقط آرزویی دارند، ارزشمندتر است. لذا باید برای خلق رویایتان احساس تعهد کنید، نه اینکه انسان بی‌تفاوتی باشید که صرفاً یک‌ مشت آرزو و هوسی دارید، باید دیوانه خواسته‌هایتان باشید و هر شب خوابشان را ببینید، این معنای اشتیاق سوزان است. آری شما همان چیزی می‌شوید که اغلب اوقات به آن فکر می‌کنید. تمرکزتان در زندگیتان روی چیست؟ شما باید خودتان را باور داشته باشید و بدانید که چه کسی هستید و اعتمادبه‌نفسی عالی داشته باشید. شما به هیچ‌چیز نمی‌رسید مگر اینکه خودتان را باور داشته باشید.

 

تبرهایتان را تیز کنید و آماده‌باشید که لباس موفقیت بپوشید و با خودتان چتر بیاورید. به قصه موفقیت‌های دیگران گوش کنید، شنیدن قصه موفقیت دیگران بر ضمیر ناخودآگاه شما اثر مثبت می‌گذارد حتی اگر از موفقیت دیگران زخمی شوید تا در شما حرکتی ایجاد کند و به غیرت شما بربخورد. و از خود سؤال کنید پس چرا من موفق و ثروتمند نیستم و دلیل آن را پیدا کنید.

آسیب‌شناسیفقر

این‌قدر قصه بدبختی‌ها و ناکامی‌های خودتان را نگویید. بلند شوید و تصمیم بگیرید که ثروتمند شوید. هیچ‌کس شما را ثروتمند نمی‌کند، این شما هستید که باید مسئولیت زندگی‌تان را به عهده بگیرید و کاری انجام دهید. منتظر نباشید که کسی در جیبتان پول بگذارد، مورچگان ابله که باورهای غلط یک انسان و القائات غلط دیگران است را از دنیایذهن خود بیرون کنید و گل‌های قشنگ ثروت را در باغچه ذهنتان بکارید. فقط به طلا فکر کنید و فقط کلمات و جملات مثبت بگویید.

چه روز خوبی است.

چقدر این غذا خوشمزه است.

چقدر لباست زیباست.

چقدر امروز هوا خوب است.

چقدر او خوش‌اخلاق و مهربان است.

یکپارچه انسان مثبت، عاشق، ثروت جو و طلاجو باشید و در میان خاک‌های زندگی، شما فقط از طلا بگویید و طلا را بجویید تا بیابید. بسیار خودآگاه باشید و از همه بخواهید که شما را برای کار خوب و راه خوب راهنمایی کنند. از هر فرصتی استفاده کنید و از همه انسان‌ها تشکر کنید حتی از دشمنانتان.

هیچ رؤیایی خلق نمی‌شود مگر آنکه آن را باور کنید و این ‌یک سفر است نه یک مقصد. چگونه می‌توان آینده را پیش‌بینی کرد؟ ما آینده را با خلق آن پیش‌بینی می‌کنیم، بهترین راه پیش‌بینی آینده خلق آن است. ما انسان‌ها آینده خود را خود خلق می‌کنیم و می‌دانیم که چه می‌خواهیم، همان چیزی که رویای بزرگ ما به ما می‌گوید.

ناپلئون هیل گفت بیندیشید و ثروتمند شوید. نگفت زیاد کار کنید تا ثروتمند شوید. اگرچه کار هم مهم است زیرا راز اصلی خلق ثروت‌های شما در ذهن شماست. اگر فکر می‌کنید که باید زیاد کار کنید تا ثروتمند شوید آری درست است و شما با کار کردن زیاد به ثروت می‌رسید.


ذهن


اما آن وسیله‌ای که شما بر سوار آن به سوی زندگی رؤیایی خود می‌روید، همانا شغل مقدس شماست. این وسیله نقلیه می‌تواند یک اتومبیل و یا جت باشد و جالب اینجاست که در مسیر حرکت به سوی رؤیای بزرگ شما، وسیله نقلیه ) شغل(، ابزارها، امکانات و موقعیت‌ها همه و همه خود را به شما نشان می‌دهند.


پس شما بایستی در شغل خود تجدیدنظر کنید و مطمئن باشید که بر سفینه درستی سوارید. حرکت به‌سوی رؤیاهای بزرگ، سفینه‌های فضایی را می‌طلبد که در طول زندگی شما از آن بهره‌مند می‌شوید و با بهترین شغل ممکن، مراتب موفقیت و سعادت را به زیبایی طی می‌کنید. بخش عظیمی از محتوای رؤیای شما از طریق شغل شما خلق می‌شود پس شغل شما، قلب رؤیای شماست که به تمام اعضای رؤیای شما غذا می‌رساند.

رازهایناپلئونیبرایجذبثروتدرشغلخود:

۱- باید شغل خود را عاشقانه دوست داشته باشید.

۲- باید شغل شما در راستای استعدادها و علاقه‌های شما باشد.

۳- شغل شما باید زندگی انسان‌ها را بهبود ببخشد تا برکت‌های الهی در مسیر بیایند.

۴- باید شغل خود را زندگی کنید و از آن لذت ببرید.

۵- باید با شغل خود ازدواج کنید و شغل خود را سفینه پرواز زندگی خود بدانید.

۶- باید شغل شما اولویت اول زندگی شما باشد.

۷-باید مرتباً به ارتقاء شغل و بهبود آن و بالا بردن راندمان و اثربخشی آن فکر کنید.

۸- باید مرتب از خود سؤال کنید که چگونه می‌توانم درآمد خودم را بیشتر کنم.

۹- باید در شغلتان همواره احساس خوشحالی داشته باشید و درعین‌حال در دل بگویید ولی حق من بیش از این‌هاست و از خدای رزاق طلب پول بیشتری کنید.

۱۰- باید مرتب از خود سؤال کنید که مشتری دکان شغل من کیست و چگونه می‌توانم نفع بیشتری به او برسانم و کار بهتری به او عرضه کنم و چگونه می‌توانم خدمت ارزنده‌تری به او کنم؟

مشتریان دکان زندگی و شغل شما، سفیرانی از جانب خدای رزاق هستند که مأموریت دارند به شما رزق و روزی برسانند. به آن‌ها احترام بگذارید و آن‌ها را از جانب خدا بدانید.

۱۱- شما مرتب در شغل خود باید آموزش ببینید و مهارت‌های شغلی بیشتری به دست آورید تا بتوانید شغلتان را به زیبایی مدیریت کنید و مشتریان بیشتری جذب دنیای خود کنید تا پول بیشتری به دست آورید.

۱۲- هر شب باید جملات تأکیدی مثبت بگویید و از خدای رزاق و کائنات او طلب رزق بیشتری کنید. هر شب با یک نیت زیبایی، دعای امام سجاد را بخوانید و از خدای کریم طلب رزق حلال کنید.

ذهن

خلاصه مقاله

موانع ذهنی خود که شما را محروم کرده‌اند که نتوانید پول فراوان به دست آورید، از بین ببرید و برنامه‌ریزی ضمیر ناخودآگاهتان را تغییر دهید. در مسیر ارزش‌ها و رسالت خود، آینده‌ی خود را از الآن ببینید و به آن ایمان داشته باشید. شغل شما مرکب شماست که شمارا به آن رؤیا می‌رساند پس، مراقب باشید که غرق در شغل و وسیله نقلیه خود نشوید تا در مسیر، شغل‌های بهتری با سرعت رشد بیشتری خود را به شما نشان دهند. همواره بدانید و به خود یادآوری کنید که به‌گونه‌ای بهتر هم می‌توان پول ساخت.

نظر کاربران

مرضیه صفربگی مرضیه صفربگی 4 سال پیش
باور کنید که فرصت های طلایی همه جا یافت می شوند،به شرط آنکه آن ها را با ایمان و امید بجویید. اقای دکتر این مقاله خیلی عااالی بود ازتون ممنونم عزت شما صد چندان شود ان شاءالله
معصومه زنگنه معصومه زنگنه 4 سال پیش
بسیار عاااالی
محمدرضا حسن زاده سفیده محمدرضا حسن زاده سفیده 4 سال پیش
👍👍👍
پروین فرزنونی پروین فرزنونی 4 سال پیش
بسیارعااالی
پروین فرزنونی پروین فرزنونی 4 سال پیش
مثل همیشه عااااااالی
G Seidy G Seidy 4 سال پیش
استاد بسیار عالی و کاربردی بود سپاسگزارم 🙏
زینب داروغه زینب داروغه 4 سال پیش
سلام خوب بود ولی ادم با مدرک دیپلم بخواد شغل های ساده که از عهده اش برمیاید انجام بده پولدار نمیشه در حد خیلی کم حتی اگه تو کارخونه هم بری بازم پولدار نمیشی
تکنولوژی فکر تکنولوژی فکر 3 سال پیش
سلام وقت بخیر ممنون از پیامتون دوتا نکته مهم است در مورد به دست اوردن ثروت و یا بطورکل موفقیت در کسب و کار اول اینکه بیشتر ثروتمندان دنیا فاقد مدرک تحصیلی بالا هستند بنابراین ان چیزی که شما در مورد مدرک دیپلم گفتید هیچ ارتباطی به در مسیر افتادن برای کسب ثروت ندارد بطور خلاصه بخواهم جواب شما را بدهم ثروت لزوما از طریق کسب علم اکادمیک و یا دانشگاهی بدست نمی اید بلکه از طریق کسب مهارت هایی در جهت هدف و چشم اندازی که میخواهید به ان برسید، بدست می اید نکته دوم اینست که برای رشد در یک کسب و کار یا حتی شروع ان ،رسیدن به ایده هایی ممتاز میتواند کمک کند اما ایده از کجا بدست می اید ابتدا از کشف قدرت های ذهنی و روحی خود و اگاه شدن به نقاط ضعف و برطرف کردن ان و دوم باور به اینکه هر انسانی دارای قدرت خلاقیت و ایده پردازی میباشد و تجربه های بسیاری از طریق کسب و کار در دنیا برای این موضوع وجود دارد که میتوانید انها را مطالعه کنید
زینب داروغه زینب داروغه 4 سال پیش
ولی در کل خوب بود
برای ارسال نظر لطفا ابتدا عضو سایت شوید یا اگر عضو هستید وارد حساب کاربری خود شوید.