راز خلق ثروت ها و دستاورد ها

راز خلق ثروت ها و دستاورد ها

راز خلق ثروت ها و دستاوردها

در این مقاله قصد داریم به بیان مباحث زیر بپردازیم:

1-    پول چه ارزشی در زندگی شما دارد و چرا باید پول حلال بدست آورید؟

2-   نقش هدف ها در هدایت ذهن

3-  هفت پشیمانی بزرگ که در سن 70 سالگی سراغتان می آید.

4-   تولد دوباره پول

پول چه ارزشیدر زندگی شما دارد و چرا باید پول حلال بدست آورید؟



 در جواب، باید بگوییم شما باید خلق ثروت کنید و پول حلال بدست آورید تا برای خود و خانوادتان رفاه فراهم کنید، از مواهب الهی در این دنیا استفاده کنید، از لحظه های زندگیتان لذت ببرید و به اهداف زیبایتان برسید. اگر انسان پول نداشته باشد معنویت هم نمی تواند داشته باشد. هرکس که معاش نداشته باشد نمی تواند دین داشته باشد. پیامبر اکرم (ص) فرمودند فقر، عامل روسیاهی انسان در دنیا و آخرت است. بنابراین پول در زندگی انسان مهم است و حلال بسیاری از مشکلات در زندگی است.

خلق ثروت

نقش هدف ها در هدایت ذهن

قبل از اینکه مباحث اصلی پولسازی را بیان کنیم باید بدانید هدف شما چیست و در این دنیا دنبال چه چیزی هستید. اگر رویایی در سر نداشته باشید دستاوردی هم در این دنیا نخواهید داشت و باید قبل از هر چیز موانع ذهنی خود که مانع خلق ثروت هستند را از ذهن خود پاک کنید و باور داشته باشید که می توانید پول حلال بدست آورید.

باید انسانی متفاوت با قبل خود شوید و کارهایی را انجام دهید که متفاوت از کارهای قبلی تان بوده است. یعنی هم تحولی بزرگ در شخصیت شما رخ دهد و هم در دنیای شما. اما تحول زمانی در دنیای شما رخ می دهد که آرمانی، هدفی و آرزویی داشته باشید. با خواسته هایتان زندگی کنید و باید از الان بدانید که در سن 70 سالگی می خواهید چه چیزهایی داشته باشید. باید بدانید که فاصله داشتن و نداشتن فقط یک خواسته است.



هدف ها شما را با انگیزه می کنند شما را بزرگ می کنند. جیم ران می گوید برای اینکه در این دنیا بیشتر داشته باشید باید بیشتر شوید و برای اینکه بیشتر شوید باید بیشتر یاد بگیرید. آنچه که مهم است خود هدف نیست مسیر رسیدن به هدف است. خود هدف می تواند یک ماشین، خانه، پول یا مدرک تحصیلی باشد اما آن مسیری که شما طی می کنید تا به آن هدف بزرگ برسید و رشدی که در طی این مسیر داشتید مهم است و آنچه را که هدف از شما می سازد با ارزش است که چه انسان بزرگی شده اید. هدف وسیله ای است که به شما کمک کند و انگیزه دهد تا پیشرفت کنید و دستاورد بزرگی را بدست آورید. بنابراین باید لایق آن هدف بزرگ شوید تا بتوانید آن را بدست آورید.

سه راه برای بدست آوردن اهداف

 هدف هایی را انتخاب کنید که به رشد و بزرگ شدن شما کمک کند. اصولا برای اینکه به یک هدفی برسید 3 راه وجود دارد راه اول استفاده کردن از قدرت جسم است که با تلاش جسمی و یا کار کردن از صبح تا شب به آن هدف دست می یابید که مطمئنا این اهدف، هدف های کوچکی هستند.

 راه دوم استفاده از قدرت ذهن یا ضمیر ناحودآگاه است که اگر اینگونه به اهداف نگاه کنید بطور شگفت انگیزی کائنات دنیا و اهدافتان را به سوی خود جذب می کنید و بهترین اتفاق ها برایتان می افتد.

نظر کاربران

برای ارسال نظر لطفا ابتدا عضو سایت شوید یا اگر عضو هستید وارد حساب کاربری خود شوید.