چگونه مغناطیس جذب پول و ثروت شویم ؟

چگونه مغناطیس جذب پول و ثروت شویم ؟

در این مقاله عواملی که به افراد کمک می‌کند تا مغناطیس جذب پول شوند را بررسی کرده‌ایم.عواملی چون :

۱-   آگاهی از قوانین ثروت آفرینی

۲-   شناخت و اصلاح باور «پول آسان به دست می‌آید یا سخت»

۳-   چرا عده‌ای غرق در مشکلات مالی هستند؟

۴-   چگونه از افکار ثروت‌آفرین داشته باشیم؟

تقویت باورهای سازنده ثروت‌آفرین و ایمان به آن‌ها.

نقاط توجه و تمرکز خود را به‌درستی انتخاب کنید.

۵-    تمرین عملی ساختن باورهای ثروت‌ساز

قوانین ثروت‌آفرینی

رابطه بین انسان و پول یک رابطه شگفت‌انگیز است، یکی از عوامل فقر و بی‌پولی انسان‌ها عدم آموزش و آگاهی آن‌ها نسبت به قانونمندی‌های خلق پول است. آن‌ها نمی‌دانند، بلد نیستند، آموزشی ندیده‌اند و اصولاً انسان‌های ناآگاهی هستند و لذا نمی‌توانند تحصیل پول کنند. حال ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که مگر خلق و جذب پول هم قانون دارد؟

آری، ما در جهانی زندگی می‌کنیم که تمام اتفاقات آن بر اساس نظم و قانونمندی‌هایی کاملاً منظم و ثابت رخ می‌دهد و خلق پول هم از این داستان مستثنا نیست. در جهان هر چیزی که وجود دارد وزن دارد، جرم دارد و انرژی دارد؛ مانند اجسام، افکار، اشیا و ...

بر اساس یکی از قانونمندی‌های جهان هستی که قانون جذب نام دارد هر چیزی مشابه خود را جذب می‌کند؛ مثلاً افکار مثبت اتفاقات هم‌جنس خود و هم انرژی خود را جذب می‌کند و اتفاقات مثبت را رقم می‌زند و یا افکاری که بر فقر و مسائل دلالت دارند نیز از این قانون مستثنا نیست و سبب جذب و خلق فقر، شکست و مشکلات بیشتر می‌شود.

حال وقتی فردی اول‌ازهمه به این موضوع اشراف داشته باشد که «به هر آنچه بیندیشد و توجه و تمرکز کند عیناً از همان نوع اتفاقات را جذب دنیای خود خواهد کرد» به‌عنوان یک انسان آگاه موظف است:

۱-   افکار و اندیشه‌های خود را کنترل کند.

۲-   با قوانین پول‌سازی و جذب ثروت آشنا شده و در زندگی خود پیاده کند.

لذا شما باید خودتان به‌عنوان رهبر مسئولیت خلق پول حلال خود را بر عهده بگیرید و با درایت و نظم و تعقل آموزش ببینید، تمرین کنید، تکرار کنید تا بتوانید خالق خواسته‌های خود شوید.

به نظر شما پول آسان به دست می‌آید یا برای به دست آوردن پول باید سختی‌های فراوان کشید؟؟؟

جواب این سؤال شاید به نظر یک کلمه ساده به نظر برسد اما این پاسخ ریشه در عمیق‌ترین باور افراد نسبت به پول دارد، درواقع این باور بسیار تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز است زیرا فردی که باور دارد و ایمان دارد که پول زیر پای فیل است و برای ثروتمند شدن باید جان کند، در جهانش نیز همین اتفاق می‌افتد و برای به دست آوردن ریال ریال باید ساعت‌ها کار و تلاش جان‌فرسا داشته باشد؛ اما دیگری که می‌گوید نه پول به‌دست‌آوردن آسان است، به‌راحتی می‌تواند پول به دست بیاورد.

به‌عنوان‌مثال می‌خواهم در مورد مارک زاکربرگ مؤسس فیس‌بوک صحبت کنم، در سال ۲۰۱۸ این فرد پنجمین فرد ثروتمند جهان شده است. وی این رتبه را در کمتر از ۵ سال به دست آورده است آن‌هم رتبه پنجمین ثروتمند جهان!!! اگر این فرد کسب ثروت را سخت می‌دانست می‌توانست در کمتر از ۵ سال و در سن ۳۴ سالگی به چنین دستاوردی برسد؟

چرا عده‌ای غرق در مشکلات مالی می‌شوند؟

اولین علت آن عدم آگاهی نسبت به قوانین جهان هستی است. دومین علت باورهای مخرب افراد نسبت به ثروت است.

فردی که از قوانین آگاه است می‌داند می‌تواند جهان خود را دگرگون کند. او باور و ایمان دارد که در جهانی زندگی می‌کند که سرشار از فراوانی است، آگاهانه افکار خود را برمی‌گزیند، باورهای سازنده در ذهن خود می‌سازد و توجه و تمرکزش بر خواسته‌ها و اهداف خود است نه موانع و مشکلاتش.

نقطه مقابل این افراد افرادی هستند که دائماً به کم‌پولی خود فکر می‌کنند، هزاران قصه منفی برای خود می‌بافند و ذهنشان انبار افکار منفی و قبرستان آرزوها و افکار زیبایشان است. باورهایش نسبت به پول بسیار مخرب و منفی است که عامل اصلی این نوع عملکرد ترس است. ترس از ناشناخته‌ها، ترس از تغییر، ترس از شکست و ...

چه کنیم تا از افکار فقرآفرین رها شویم؟

۱-    تقویت باورهای سازنده ثروت‌آفرین و ایمان به آن‌ها

قدرت بیکران ایمان، ترس را زایل می‌کند و به انسان قدرت تصمیم‌گیری و تلاش می‌دهد بنابراین باید به معجزه الهی ایمان داشته باشید تا معجزه‌ها در زندگی شما اتفاق بیفتد. اگر دنیای خود را محدود نبینید، اگر خودتان را ناتوان نبینید، اگر دریافت نعمت‌های الهی را بعید نبینید شما در بارگاه الهی ارتقا یافته‌اید و توان دسترسی به معجزات الهی را خواهید داشت. هر آنچه را که به خلقش و به دست آوردنش ایمان داشته باشید و برایش تلاش کنید محقق می‌شود و این قدرت ایمان است. منابع ثروت خداوند بی‌نهایت است و حجم و عدد و رقم برای خداوند معنایی ندارد. تمام این قضایا روانی است که عملکرد انسان را در کسب‌وکار و همهٔ عرصه‌های زندگی تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و انسان را خسته و درمانده می‌کند.

۲-  نقاط توجه و تمرکز خود را به‌درستی انتخاب کنید.

اغلب اوقات به چه چیزهایی فکر می‌کنید؟ به افزایش درآمد خود می‌اندیشید یا مدیریت هزینه‌ها و بدهکاری‌ها؟ شما در زندگی هرگز نباید به بدهکاری‌ها و هزینه‌ها فکر کنید، باید به درآمدها فکر کنید. اگر هدف این باشد که بخواهید بدهکاری‌هایتان را برطرف کنید تا آخر عمر بدهی صاف می‌کنید. باید به منابع ثروت فکر کنید تا ثروت‌ها را جذب دنیای خود کنید زیرا کائنات هم شمارا در راستای اندیشه‌هایتان یاری می‌کند. هرگاه به‌طورجدی به دنبال خلق پول حلال بودید، بدانید که در این لحظه باید به دنیای درون خود بروید و تکلیف خود را با این نعمت الهی روشن کنید، زیرا پول ابتدا باید در ذهن شما شکل بگیرد و سپس در دنیای بیرون خلق شود.

برایتان دو تمرین بسیار سازنده دارم.

تمرین اول:

مدام به این فکر کنید که :

چگونه می‌توانم مغناطیس جذب پول شوم؟

چگونه می‌توانم پول بیشتری به دست بیاورم؟

از چه راه‌هایی می‌توانم پول حلال بدست بیاورم؟

به من اعتماد کنید و فقط و فقط به مدت یک هفته روزانه چندین بار این سؤال را از خود بپرسید. حتی اگر شرایط مساعدی ندارید، درگیری‌های مالی دارید و ... بیاید و به خود یک فرصت کوتاه بدهید، این تمرین را انجام دهید و خود نتایج را بسنجید.

تمرین دوم:

یکی از روش‌های بهره‌برداری از پول این است که از آن برای سرمایه‌گذاری روی خود و خانواده خود استفاده کنید و با آموزش‌های مختلف شرایط یک زندگی خوب را برای خود و خانواده خود فراهم کنید زیرا هرچه بیشتر بدانید بیشتر به دست می‌آورید. خود و خانواده خود را غرق در آموزش‌های سازنده پیرامون قوانین جهان هستی، یادگیری مهارت‌های ثروت‌آفرین و هر آموزشی که شما و مهارت‌هایتان را رشد و بهبود بخشد.

خلاصه مقاله این‌که:

شما برای آنکه یک درخت تنومندی را خلق کنید که دنیایی از میوه را دهد باید به تقویت ریشه‌های این درخت فکر کنید آنگاه برگ‌ها و میوه‌ها خودبه‌خود حاصل می‌شود. اگر در دنیای درون خود ریشه‌های لازم برای خلق پول حلال ساخته شود به‌راحتی در دنیای بیرون روش‌های خلق آن را پیدا خواهید کرد. پس دنیای درون و ریشه‌های ذهنی را مستحکم کنید آنگاه پول فراوان خود به دنبال شما می‌آید؛ بنابراین پول میوه درختی است که ریشه‌هایش در ذهن ما است و ساقه‌ها و برگ‌هایش در دنیای بیرون ما.

نظر کاربران

تکتم رضوی تکتم رضوی 4 سال پیش
عالی ، مفید و سازنده است ، خداوند اقای دکتر ازمندیان را برای مان حفظ بفرماید.
مرضیه جعفری مرضیه جعفری 4 سال پیش
دستتون درد نکنه راستش تو ذهنم علم برتر است از ثروت حک شده و هیچ جوری نمیتونم عاشق پول بشم نمیدونم چکار کنم میخوام برم فوق دوم و دکترا و... بخونم در حالیکه پولی توش نخواهد بود...ممنون میشم راهنمایی کنید.
خلیل عرب خلیل عرب 4 سال پیش
بسیار عالی و سازنده و مفید فقط تمرین های که گفتید کاش بیشتر بود
برای ارسال نظر لطفا ابتدا عضو سایت شوید یا اگر عضو هستید وارد حساب کاربری خود شوید.